Skip to content

Digital DLP

It is worth to use these great tools because it is attention grabbing, well segmented the target group, whom can forward the advertisement this is why these are a great image builder surfaces.  

cof
cof
  • Introducing new products
  • Image campaigns
  • Increasing notoriety 
  • Local campaigns in high seasons
  • Traditional public area campaigns
  • Optimizing notoriety to additional appearance to communicate 
  • Discounts, promotions Mall campaign

Allee Bevásárlóközpont, Aréna Mall Bevásárlóközpont, Árkád Bevásárlóközpont, Campona Bevásárlóközpont, Corvin Pláza, Csepel Pláza, Duna Plaza, Fény utcai piac, Lurdy Ház Beváráslóközpont, Mammut Bevásárlóközpont, MOM Bevásárlóközpont, Pólus Bevásárlóközpont, Rózsadomb Center, Savoya Bevásárlóközpont, Shopmark Bevásárlóközpont, Westend Bevásárlóközpont 

Transport nodes: Széll Kálmán tér metróállomás, Népliget volán pu

Széll Kálmán tér metróállomás, Népliget volán pu.

Békéscsaba – Csaba Center, Debrecen – Debrecen Pláza, Eger – Agria Park, Győr – Árkád Győr, Kaposvár – Kaposvár Pláza, Kecskemét – Malom Központ, Miskolc – Miskolc Pláza, Nyíregyháza – Nyír Pláza és Korzó, Pécs – Árkád Pécs és Pécs Pláza, Sopron – Sopron Pláza, Szeged – Szeged Pláza és Szeged Árkád, Székesfehérvár – Alba Pláza, Szolnok – Szolnok Pláza, Veszprém – Balaton Pláza, Zalaegerszeg – Zala Pláza

photogallery